Datakwaliteit | Business Intelligence | winnende CRM aanpak

De X factor van BI, CRM en datakwaliteit

Geschreven door

Passionned Group is dé specialist in datagedreven werken. Onze bevlogen en ervaren consultants helpen grotere en kleinere organisaties bij de kanteling naar een intelligente, datagedreven organisatie. Om het jaar organiseren wij de prestigieuze prijs voor de Slimste organisatie van Nederland.

Uitsluitend winnaars op het podium

Uitsluitend winnaars op het podium op donderdag 14 mei in Hotel New York te Rotterdam! Hier presenteren:

RDC Ahold

de highlights van hun cases waarmee zij respectievelijk een CRM Award, Data Quality Award en de Business Intelligence Award 2008 wonnen. Ieder jaar strijden vele organisaties in september, oktober en november om de Awards. Op 14 mei krijgt u in twee uur de wrap-up van de drie winnende cases. Dé gelegenheid om van deze ondernemers en organisaties te leren en hun cases te vergelijken, samen met een uniek publiek van CRM-, Business Intelligence- en dataspecialisten.

Het programma

15.30 – 16.00 uur ontvangst
16.00 – 16.30 uur opening Wil Wurtz, Daan van Beek en Holger Wandt
16.30 – 17.00 uur presentatie Egbert Dijkstra, director BI Ahold
Ahold, winnaar BI Award 2008Ahold, winnaar BI Award 2008. Ahold zette een infrastructuur op die zes miljoen informatievragen uit negentig verschillende informatiebronnen in een tijdsbestek van één jaar afhandelt. De jury noemt de adoptie van Business Intelligence binnen Ahold indrukwekkend: “Bij Ahold wordt stuurinformatie gebruikt op alle managementlagen. Een mooi voorbeeld zijn de winkelmanagers die iedere ochtend kijken hoe het ervoor staat.”
17.00 – 17.30 uur presentatie René de Zoete, Adjunct Directeur CRM, Rabobank Nederland
Rabobank wint CRM AwardRabobank, winnaar CRM Award 2008. Rabobank voerde een omvangrijk crm-programma door bij alle 162 afzonderlijke bankvestigingen om klanten meer bankzaken te laten doen op de manier, de plek en het tijdstip van hun voorkeur. De jury complimenteert de bank voor de manier waarop deze zijn crm-visie en strategie blijft herijken: “Hoewel het programma al een flink aantal jaren loopt, straalt ook de strategie voor de komende jaren veel ambitie en realiteitszin uit.”
17.30 – 17.50 uur pauze
17.50 – 18.20 uur presentatie René Stolp, corporate strategy RDC
RDC, winnaar DDMA Data Quality Award 2008RDC, winnaar DDMA Data Quality Award 2008. RDC ontwikkelde een systeem waarmee de automotivebranche kan beschikken over actuele gegevens van autobezit, nu de overheid deze informatie niet meer vrijgeeft uit het kentekenregister. De jury spreekt van een bijzondere case: “Datakwaliteit is bij RDC onlosmakelijk verbonden met concrete zakelijke doelen. De opzet en organisatie is zeer uitgekiend.”
18.20 – 18.30 uur samenvatting moderator Gerard Struijf, voorzitter CRM Association NL
18.30 – 20.00 uur borrel
Datum: donderdag 14 mei
Locatie: Hotel New York, Koninginnenhoofd 1 3072 AD Rotterdam
(route & parkeren)
Tijd: 15.30 uur – 18.30 uur, daarna borrel
Kosten: Entreeprijs bedraagt € 75,- excl. BTW p.p. voor eindgebruikers. Klik hier voor het sponsorplan.

Er is een beperkte capaciteit (150 plaatsen), schrijf u dus snel in.

Graag tot ziens op 14 mei in Hotel New York!

Reageer op dit artikel van Daan van Beek

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Een selectie van onze klanten

Word nu ook klant

Wil je ook klant bij ons worden? Wij helpen je maar wat graag verder met datakwaliteit (business intelligence) of andere zaken waar je slimmer van wordt.

Daan van Beek, Managing Director

DAAN VAN BEEK MSc

Managing Director & auteur van 'De intelligente organisatie' (6e druk)

neem contact met mij op

Fact sheet

Aantal organisaties geholpen
11
Aantal trainingen & workshops
12
Aantal deelnemers opgeleid
13
Gemiddelde klantervaring
8,9
Aantal consultants & docenten
14
Aantal kantoren
3
Aantal jaren actief
14